My photo
Chiang Mai, Thailand
Sinds 2003 wonen en werken mijn vrouw Marielle en ik, samen met onze twee kinderen Simcha en Ava, in het noorden van Thailand.

Tuesday, June 21, 2011

rubberen kleding

we verhuren onze auto soms om zo wat extra inkomsten te hebben. Nadeel is dan wel dat tie gewassen moet worden voordat ze 'm op komen halen. Ik heb een auto nog nooit zo vaak gewassen, maar goed. Mijn lieve kinders wilde helpen maar je weet hoe dat gaat: na twee minuten is de lol van hard werken eraf en vinden ze iets anders om zich mee te vermaken. Simcha was een vernuftig dam-achtig bouwsel aan het maken in de goot vlak naast de auto en Ava gebruikte de rubberen matten uit de auto en mijn emmer om 'moedertje die de kleren aan het wassen is' te spelen. Zolang ze maar lol hebben, toch? Paps ploetert wel voort in z'n eentje. Zonder emmer.

No comments:

Post a Comment