My photo
Chiang Mai, Thailand
Sinds 2003 wonen en werken mijn vrouw Marielle en ik, samen met onze twee kinderen Simcha en Ava, in het noorden van Thailand.

Wednesday, September 7, 2011

God aan het werk

Het zit er al weer op. Het zal pas vrijdag ochtend zijn voordat ik thuiskom, maar de conferentie zelf is afgelopen. Het zijn twee leerzame dagen geweest en ik heb leuke contacten gelegd met bestuursleden en voorzitters van andere zendingsscholen in deze regio. De conferentie was niet specifiek gericht op het gebruik van Policy Governance, maar het was wel de "buzz" gedurende deze twee dagen. Het is fantastisch en bemoedigend om te horen wat God allemaal doet door deze scholen heen! Nog meer ben ik er van overtuigd hoe belangrijk deze scholen zijn voor het zendingsveld.
Een school uit India, Cambodia en Taiwan zijn mogelijk geïnteresseerd om meer te horen over dit bestuursmodel. En .... de Grace directeur en ik hebben aangeboden om iets soortgelijks te organiseren in Thailand voor over twee jaar. Ik ben God dankbaar voor de deuren die Hij opent. De tijd vinden wordt nog de grootste uitdaging.
Morgen gaan we een kort bezoekje brengen aan het grootste winkel centrum in Azië. Ben benieuwd. De foto is van zogenaamde 'cheepney's": een verlengde jeep die als taxi wordt gebruikt.

No comments:

Post a Comment