My photo
Chiang Mai, Thailand
Sinds 2003 wonen en werken mijn vrouw Marielle en ik, samen met onze twee kinderen Simcha en Ava, in het noorden van Thailand.

Thursday, January 12, 2012

meisjes te koop

Deze YouTube laat iets zien van een wereld die voor velen van ons onbekend is. Ook in deze regio is dit schering en inslag. Ouders die hun kind verkopen om hun schulden te kunnen afbetalen.
In het afgelopen 1,5 jaar heb ik het voorrecht gehad om twee organisaties in Laos te mogen helpen die zich specifiek bezig houden met het redden van deze meisjes. Sinds kort ben ik ook deel van het bestuur van deze organisaties (slimme zet want nu hebben ze gratis een bestuurlijk adviseur in hun bestuur). Als je hart uitgaat naar deze doelgroep en het werk dat deze organisaties doen en je wilt dit steunen, neem dan contact met mij op.

No comments:

Post a Comment