My photo
Chiang Mai, Thailand
Sinds 2003 wonen en werken mijn vrouw Marielle en ik, samen met onze twee kinderen Simcha en Ava, in het noorden van Thailand.

Friday, October 28, 2011

drijvende huizen

De timing was een beetje vreemd, maar we hebben het toch maar gedaan: terwijl meer dan de helft van Thailand onder water staat, zijn de Van der Straaten's twee dagen gaan 'kamperen' in drijvende hutjes. Een uur ten noorden van Chiang Mai is er een groot reservoir waar je drijvende hutjes hebt die je kunt huren. Dankzij een gulle verjaardagsgift konden we voor Marielle en mijn eigen verjaardag twee daagjes naar de 'houseboats'. Hieronder wat foto's van een heerlijke tijd. 

heerlijk stil. Geen internet. Geen telefoon.


schitterende zonsopgang


ik heb zowaar 15 pagina's gelezen

mijn zeemeermin (speciale uitvoering met benen)


Met een bootje terug naar de bewoonde wereld


Jut & Jul

No comments:

Post a Comment