My photo
Chiang Mai, Thailand
Sinds 2003 wonen en werken mijn vrouw Marielle en ik, samen met onze twee kinderen Simcha en Ava, in het noorden van Thailand.

Saturday, April 17, 2010

heet staal tijdens songkran

Omdat ik Songkran al verschillende keren heb gevierd en er dit jaar niet zo heel veel trek in had, besloot ik om onze voorganger te helpen bij het maken van zijn carport.
Twee dagen lang in zo'n 45 graden een stalen constructie opzetten was weer eens wat anders. We hebben zo'n 35 liter water gedronken tijdens die 2 dagen en niet een keer naar de wc.
Het staal was zo heet dat je je vingers er aan brandde maar aan het eind van de tweede dag was het wel af. En.... een lekker kleurtje op mijn armen. Steek ik lekker af als ik over 2 weken naar Nederland kom.

No comments:

Post a Comment