My photo
Chiang Mai, Thailand
Sinds 2003 wonen en werken mijn vrouw Marielle en ik, samen met onze twee kinderen Simcha en Ava, in het noorden van Thailand.

Wednesday, April 7, 2010

Yeah! Het is gelukt.

We hebben de magische grens van 40 graden Celsius bereikt. Goed he?
Vandaag was het 41 graden. Ohh, je vraagt je af hoe dat voelt. Laat me denken.....
Stel dat je de hele dag in zo'n heerlijk subtropisch zwembad bent geweest. In Center Parks of zoiets. Aan het eind van de middag kruip je met al je kleren onder je arm zo'n klein verkleed-hokje in.
Je begint je aan te kleden en naarmate je verder komt, valt het je op dat het toch wel erg warm is. Het zweet breekt je uit en bij de tijd dat je je trui aanhebt, wil je nog maar een ding: naar buiten voor wat frisse lucht.
Zo ongeveer voelt het aan alleen dan zonder dat laatste deel want er is hier geen buiten waar je frisse lucht vind.
Toch hoor je me niet klagen want ik heb liever dit dan sneeuw.

No comments:

Post a Comment