My photo
Chiang Mai, Thailand
Sinds 2003 wonen en werken mijn vrouw Marielle en ik, samen met onze twee kinderen Simcha en Ava, in het noorden van Thailand.

Saturday, August 14, 2010

engeltje

Je hebt wel eens van die momenten waarop het lijkt dat alles wat mis kan gaan, ook mis gaat. Wij hadden gisteren bij het inchecken in Amsterdam het omgekeerde. Vind ik persoonlijk leuker.
We hadden tijdens de dagen voor ons vertrek al de nodige uitdagingen gehad met het uitmeten van onze bagage. God heeft ons zo gezegend dat we het niet allemaal mee konden nemen.
Daarbij had Simcha ook nog een fiets kado gekregen die we mee wilden nemen. Het was dus een beetje een geloofstap om te zien hoe het allemaal zou uitpakken. Arjan en Miranda waren met ons meegegaan zodat we eventueel spullen met hun terug konden sturen. Dat bleek niet nodig want God zorgde voor een engel achter de balie van China Air. De vrouw had al snel door dat we te zwaar waren (ik ben wel aangekomen maar daar had ze het volgens mij niet over) maar zei met een glimlach dat ze ons ging helpen om alles mee te krijgen. En dat lukte, inclusief de fiets voor de helft van het geld dat we oorspronkelijk zouden moeten betalen. Dank u Vader.

1 comment:

  1. Heel erg fijn dat jullie weer thuis zijn! Mirre vond dat jullie wel heel erg snel thuis waren,want toen wij naar Thailand gingen duurde het hartstikke lang!

    Groetjes Ar,Dan,Roos en Mirre

    ReplyDelete