My photo
Chiang Mai, Thailand
Sinds 2003 wonen en werken mijn vrouw Marielle en ik, samen met onze twee kinderen Simcha en Ava, in het noorden van Thailand.

Saturday, August 21, 2010

werelden

De sub titel van dit blog is: hoe ziet het leven op het zendingsveld in Thailand eruit?
Ik denk niet dat het toe te schrijven is aan het zijn in Thailand maar meer aan het leven als zendeling op zich dat ik me soms een beetje verloren voel tussen twee werelden.
Tijdens zo'n eerste week weer thuis na ruim drie maanden in Nederland te zijn geweest is dat gevoel nog sterker. Ik keek er naar uit om weer naar huis te gaan maar toen we vorige week zaterdag aankwamen voelde voelde het helemaal niet als thuis aan. Nu moet ik zeggen dat na een paar nachten slaap inhalen de wereld (mijn wereld) er al wat kleuriger uitziet. Door maar gewoon aan de slag te gaan, lijkt het verloren gevoel ook langzaam te verdwijnen. De kinderen lijken er trouwens weinig last van te hebben. Van Simcha's juf hoorden we dat hij wel regelmatig wat voor zich uit zit te staren, maar verder zijn ze vrolijk en vinden ze het fijn om weer thuis te zijn.

No comments:

Post a Comment