My photo
Chiang Mai, Thailand
Sinds 2003 wonen en werken mijn vrouw Marielle en ik, samen met onze twee kinderen Simcha en Ava, in het noorden van Thailand.

Tuesday, October 12, 2010

Goed

In vervolg op mijn vorige blog: aan het eind van de ochtend stond de buurvrouw op de stoep met een schaal vol eten. Ze gaan morgen op vakantie en wisten niet wat ze met het eten aan moesten. Nou, wij wel hoor.
Een paar uur later staat er weer iemand voor de deur: een collega van Wec. Ze had een kaart met daarin 3.000 Baht (75 euro). Voor onze verjaardagen (16 en 30 oktober). Ze had gehoord dat we het momenteel niet zo breed hebben en wilde ons op deze manier zegenen. Mooi he! Het grappige vind ik dan weer dat deze vrouw en ik in het recente verleden een paar stevige meningsverschillen hebben gehad. En dat dan juist deze vrouw dit doet.
God is goed. Hij ziet ons en zorgt voor ons. En Hij heeft een goed gevoel voor humor.

No comments:

Post a Comment