My photo
Chiang Mai, Thailand
Sinds 2003 wonen en werken mijn vrouw Marielle en ik, samen met onze twee kinderen Simcha en Ava, in het noorden van Thailand.

Sunday, October 10, 2010

catwalk

Thaise mensen houden wel van een feestje. Harde muziek (met een voorkeur voor karaoke) en goedkoop bier met ijsklontjes. Het biedt de mogelijkheid om te ontsnappen aan de werkelijkheid. Deze voorliefde voor een feestje zie je terug in alle lagen van de maatschappij. Zo ook op Ava's school. Er is altijd wel iets te vieren en anders verzinnen ze gewoon wat. Afgelopen vrijdag vierden ze het einde van bepaald programma en voor deze gelegenheid hadden ze modeshow georganiseerd. De kinderen hadden speciale kostuums gemaakt, maar showde ook hun pyjama's en zwemkleding. Ik ben normaliter niet zo gecharmeerd van zulk soort Thaise feestjes, maar ditmaal heb ik mij bijzonder goed vermaakt. Het was zo ontzettend vermakelijk en het was een waar genot om Ava over de catwalk te zien lopen. Alsof ze het al jaren deed; een handje in haar zij, zelfverzekerde uitstraling en wiegende heupen. 





No comments:

Post a Comment