My photo
Chiang Mai, Thailand
Sinds 2003 wonen en werken mijn vrouw Marielle en ik, samen met onze twee kinderen Simcha en Ava, in het noorden van Thailand.

Thursday, December 16, 2010

roze prinses

Sommige mensen hebben een natuurlijke 'swing'; als ze muziek horen gaat hun lichaam bewegen. Ik heb dat niet. Behalve dat ik te houterig ben, beweegt mijn lijf nog vijf minuten na nadat ik ben gestopt. Daarom vindt ik het des te leuker om te zien hoe zowel Ava als Simcha een goed gevoel voor ritme en bewegen hebben. De foto's zijn van de vaderdag viering bij Ava op school. In Thailand wordt vaderdag gevierd op 5 december, de verjaardag van de koning. Hij wordt gezien als de vader van het Thaise volk.
oefenen

Ze deed alles heel precies en kende alle bewegingen en liedjes uit haar hoofd. 

Het liedje en de dans gingen over dat papa hun held was.
Zelfs een 'bink' (ahum) als ik houd het dan niet meer droog. 

Opa Bert en oma Elly waren er ook. 

Een Indische dans

De held (op sokken) en zijn prinsesje

No comments:

Post a Comment