My photo
Chiang Mai, Thailand
Sinds 2003 wonen en werken mijn vrouw Marielle en ik, samen met onze twee kinderen Simcha en Ava, in het noorden van Thailand.

Sunday, December 12, 2010

levend

Hoi daar,
18 oktober was de laatste keer dat ik iets op mijn blog heb geplaatst. Wat een schande. "Hoe ga ik ze uitleggen dat ik heel veel redenen kan bedenken waarom het er niet van is gekomen, wetende dat er eigenlijk geen goed excuus is?" Ik heb besloten om net te doen of er niks aan de hand is. Dat doen mijn kinderen ook altijd en volgens mij komen ze er heel vaak mee weg.
De foto's zijn van een familie uitje (van alweer een tijdje terug ;-0). We waren druk met de voorbereidingen voor de verhuizing en Marielle was het even helemaal zat. Soms is het heerlijk om van een probleem weg te lopen, of in dit geval te rijden. Op twee brommers zijn we de berg opgereden totdat we een mooi resort tegenkwamen. Daar hebben we een beetje rond gestruind. Het was een 'heerlijk, wat hebben we het toch goed met z'n viertjes' moment.




No comments:

Post a Comment