My photo
Chiang Mai, Thailand
Sinds 2003 wonen en werken mijn vrouw Marielle en ik, samen met onze twee kinderen Simcha en Ava, in het noorden van Thailand.

Sunday, April 3, 2011

zending en huisdieren

Vanochtend in de kerk vertelde iemand dat hij had gelezen dat er in het westen (en volgens mijn bescheiden topografische kennis hoort Nederland daar ook bij) op jaarbasis meer wordt uitgegeven aan huisdier accessoires dan er wordt geïnvesteerd in de zending. 
Ik vond het wel een grappige (maar ook trieste) vergelijking. Het maakt me dankbaar voor alle mensen (waarvan het merendeel al vanaf het eerste begin) die ons financieel steunen. Jullie zijn geweldig! Jullie bewijzen het vermogen te hebben om te onderscheiden waar het werkelijk om gaat. Nu de rest van de wereld nog.




No comments:

Post a Comment