My photo
Chiang Mai, Thailand
Sinds 2003 wonen en werken mijn vrouw Marielle en ik, samen met onze twee kinderen Simcha en Ava, in het noorden van Thailand.

Saturday, February 20, 2010

Parijs

Ik kreeg laatst van een vriend een link naar een prediking over G'ds goedheid. Hoe Hij er naar verlangt om ons te zegenen met goede dingen en hoe Hij nu al situaties en mensen voorbereidt om toekomstige zegen te bewerken. Na de uitdagingen van de afgelopen weken deden deze woorden me erg goed. Te weten dat G'd van me houdt en voor me zorgt. Het mooie is dat het erop lijkt alsof G'd al gelijk wilde laten zien dat Hij serieus is. Een vriend belde ons namelijk vandaag en bood ons een vijf daagse vakantie in Parijs aan gedurende de tijd dat we in Nederland zijn. Is dat niet geweldig! Marielle en ik praten hier al 10 jaar over en nu geeft G'd ons dit. Super!!

No comments:

Post a Comment